Thursday, April 08, 2010

Van computers en vreemde emmers


Woehaa, vandaag was de estimated delivery van mijn nieuwe compuut door UPS, ik zat vol ongeduld te wachten tot die eindelijk kwam, eigenlijk al vanaf gisterenavond. Eindelijk eens een pakje voor mij ipv voor allemaal andere mensen ;-) en .... NIETS ! En nu wij eenmaal besloten hebben af te stappen van mijn PC die regelmatig oververhit raakt en vanzelf afsluit, tjonge wat kan een mens daar chagrijnig van worden + een hemeltergend traag windows explorer + die talloze waarschuwingen van windows of ik wel echt heel heel heel erg zeker weet of ik een bestand / programma wel wil downloaden enz enz wil ik de MAC NU direct.
Maar helaas, UPS heeft veel belangrijker dingen te verzenden dan een MAC want gisteren stond er een grote grijze pot/ emmer met een zeer stevig deksel, beetje "grote ziekenhuispot" in de UPS truck, een pakket wat niet voor ons of een van onze klanten was overigens ;-) Nieuwsgierig als we zijn (ik niet zo Hans is het ergst ;-) vroegen we wat daar dan in zit.... bevroren sperma dus. Volgens de UPS meneer niet van hem want gezien de grootte van de pot zou hij dan een stuk magerder zijn zei hij maar van stieren dus en van paarden enz.
Tjonge wij hebben 2 merries in de wei, een heel klein beetje van een erg beroemde hengst zou best wel leuk zijn maar helaas, dat feest ging (ook) niet door.
En vandaag kwam Fedex Express om een pakket op te halen en had ook precies zo'n zelfde emmer in de auto, het is druk op het texaanse platteland !

7 comments:

Annemiek said...

Als je je ooit afvroeg hoe het vervoerd werd... nu weten we het :)

Annemiek said...

Als je je ooit afvroeg hoe het vervoerd werd... nu weten we het :)

Sisely said...

Het dagelijkse leven kan behoorlijk vreemd zijn.Suc6ermee.

Martin said...

Hahaha, ik zou jullie gezichten wel eens willen zien toen jullie er achter kwamen wat jullie in huis hadden staan!

Dacht ik gelijk nog aan een flinke gezinsuitbreiding, maar toen ik later las dat het van paarden afkomstig is, ging die vlieger ook niet meer op.

Petra said...

En is hij er inmiddels? Grappig, dat er zoveel kunstmatig geinsemineerd wordt daar op het platteland. Ik dacht, dat het meer op de natuurlijke manier zou gebeuren.

Bibi said...

da's toch leuk om te weten van die emmer.
Ik heb sinds kort ook een nieuwe computer omdat mn oude kuren had maar ik erger me wel enorm aan dat Windows gebeuren en de nieuwe word versie, wat een verschrikking. Ik had eigenljk ook graag een apple willen hebben maar dat zat er nog even niet in dit jaar.

MissFluffy said...

Dat is ook geen klein potje he 'lol'.

Gelukkige verjaardag !

Groetjes Nancy