Wednesday, April 14, 2010

Nieuwe compuut


Ik heb toch een mooie iMac sinds maandag, ik ben er erg happy mee ! het importeren en exporteren van mijn emailadressen is niet vlekkeloos verlopen (daar zijn heel wat vragen over op internet dus het was te verwachten) ik heb ruim 1.5 dag emailadressen zitten controleren, het waren er zo'n 650 ongeveer ;-) dat zag ik ook pas toen ik eraan begon. Nu nog even het "Mac-en" eigen maken want het is een GROOT verschil met de PC maar terug naar PC.....absoluut NEE

In de tussentijd hebben we nog een grote boekenkast gemaakt in een van de kamers want overal lagen dozen en mappen met papierwerk van vorig jaar, dus dat is allemaal netjes opgeruimd ook weer. Niemand die er ooit nog inkijkt (hoop ik) maar ook hier moeten we alles bewaren voor de fiscus (IRS)

Het lijkt erop of de zomer al begonnen is, het wordt tijd om de broekspijpen af te gaan knippen van een aantal broeken want het is WARM, we zijn er inmiddels behoorlijk aan gewend want toen we hier 3 jaar geleden kwamen wonen liepen we in de winter in een shirt met korte mouwen en nu gaat de korte broek pas aan als het langere tijd ruim 30 graden is want anders is het nog te "koud" ;-)
De hummingbirds zijn al weken weer terug hier, dus nog even wat meer feeders vullen, gelukkig vind Fuzzie ze niet echt interessant (nog).
Verder weinig nieuws, morgen de achterstallige boekhouding weer eens proberen weg te werken, het lijkt wel of papieren zich stiekem vermenigvuldigen af en toe.

8 comments:

Natasja Valentijn said...

De iMac vind ik zo gaaf! Lucky you!!!

Bibi said...

Fijn die nieuwe compuut! had ik er ook maar een, maar dat komt nog wel.
Eerst nog maar door de ZURE appel heenbijten op de PC.

Monique said...

Mooi apparaat hoor!

Sisely said...

Pappier werk dat blijf je gewoon houden, dat is een mooi Imac.Veel plezier ermee.

Petra said...

Hummingbirds! Dat lijkt me zo gaaf, die zien we hier maar af en toe.

Chuck and Anneke's RV travels said...

Nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag. Ik kreeg een nieuwe computer van de hele familie voor mijn verjaardag. Wij houden het bij een HP laptop.

Martin said...

Tot op heden ben ik ook altijd een trouwe fan gebleven van de gewone PC en Windows, maar ik hoor alleen maar zeer goede verhalen van mensen dat als je eenmaal een Mac hebt, je echt niet meer terug wilt naar de PC met Windows.

Ik denk dat ik toch ook maar een keer de stap ga wagen bij mijn volgende komputer!!! Je klinkt er erg enthousiast over en haal me nu over de streep! LOL!

MissFluffy said...

Veel succes met je nieuwe aanwinst .
Zelf heb ik geen ervaring mee Apple maar lees ook hier en daar dat mensen er zo te vreden over zijn .En eigenlijk mag dat ook wel als je de prijs bekijkt .Al kan ik me niet voorstellen wat anders het is om met een apple te werken .

Groetjes Nancy