Sunday, April 11, 2010

44 jaar jong

Precies 44 jaar geleden kwam Bianca op de wereld, dus het toeval wil dat ze vandaag ook jarig is. Heb haar inmiddels al een El Camino gegeven, deze week een iMac en waarschijnlijk de laatste maanden van allerlei andere dingen die ik al vergeten ben en voor haar aankomende verjaardag was, vrouwen zijn daar vaak heel bedreven in ;-)

Voor de rest is het gewoon een werkdag met cheese cake.


Een van de weinige pics van haar (rechts op foto) , ze is net zo lastig te fotograferen als het Loch Ness Monster.

16 comments:

Anonymous said...

o chips niet 50 - maar 45- ( nog wel) ik herken dat niet hoor Hans dat wij vrouwen ' van alles' voor onze verjaardag bij elkaar sprokkelen.. mannen hebben toch een muggegeheugen terwijl vrouwen daarentegen een olifanten geheugen schijnen te hebben......; de mijne is het spoor al heel lang bijster;-) fijne dag nogxT

Anonymous said...

o ja en toen wij aan het meer van loch ness stonden durfde ik toch echt niet een steen uit het water aan de oever te pakken..want je weet het niet je weet het niet........ leuke foto van die bips;-) en paard,wie is die vrouw die erbij staat??;-p xT

Sisely said...

Nou gefeliciteerd Bianca, en geniet er maar van je verjaardag.Hieper de piep

Monique said...

Bianca, van harte gefeliciteerd met je 44e! Geniet ervan, ik vind het best een prettige leeftijd.

Hoefsmid gevonden?


Enne, Hans, ik heb best een paar leuke foto's van haar hoor.

Annemiek said...

Gefeliciteerd! Je bent al goed verwend :)

Petra said...

Hartelijk gefeliciteerd met je verjaardag, Bianca!

Petra said...

Van Harte gefeliciteerd Bianca.

Hi hi hi, ik heb ook een laptopje alvast voor mijn verjaardag in juni gehad vorige week. Misschien moet ik Bianca's taktiek maar onthouden ;-)

Bente said...

Van Harte Gefeliciteerd Bianca!
Jammer dat Hans niet een meer close-up foto van je mocht maken.

Martin said...

Hahahahaha... Wat een schitterende tekst heb je geschreven. Mijn vrouw is precies hetzelfde als het om fotograferen gaat. Ik zal haar ook eens over het Monster van Loch Ness vertellen, hahaha...

Bianca, gefeliciteerd met je verjaardag!!! :-)

TOG said...

Alsnog van harte Bianca!

Bibi said...

LOL leuke opmerking over Loch ness.
Nou Bianca, nog van harte gefeliciteerd en veel plezier met al je cadeaus!

Unknown said...

Hey Bianca... van harte proficiat hoor! Gewoon doorgaan met verwennen Hans.. ze verdient het wel ;-)!!!
Groetjes uit Dieren!!

vandijkjes.punt.nl said...

Gefeliciteerd bianca. Inmiddels wel te laat maar toch.

Groetjes petra

Kristel Holsbeek said...

Een beetje laat (zit momenteel in Be) maar toch een welgemeende gelukkige verjaardag!!!

MissFluffy said...

Mooi getal toch ...44 .
Ik hoop dat je een leuke verjaardag hebt gehad en enorm van genoten hebt.

Groetjes Nancy

Natasja Valentijn said...

Oeps, ik loop een beetje achter en zie dat je jarig was...dus alsnog vanuit Great Falls...HAPPY BIRTHDAY!!