Monday, April 26, 2010

de update

Ik lees regelmatig wat Blogs maar er lijkt een soort voorjaarsblogmoeheid te zijn, Bianca doet vrolijk mee, dus ik offer me op om wat zinnigs te schrijven. Bij deze een Holland Ranch update:

Don: Don heeft zijn hartaanval overleefd en is alweer een tijdje terug maar we hebben onze twijfels over zijn welzijn, hij ziet eng bleek en is erg zwak.
Rep: Leeft ook nog ;-)
Katten: officieel 2 in huis, Bonnie en Fuzzy, onder het huis minimaal 3 en waarschijnlijk een nest kittens, we hebben regelmatig wat cat fights onder het laminaat. Ze worden elke avond gevoerd en komen in ploegendiensten te voorschijn, de restanten zijn voor de Oppossums, als Greenpeace ons bezig ziet krijgen we geheid een Award.
Honden: Teun blijft de baas (denkt hij) Freek word een dagje ouder en Jason zet regelmatig het huis op stelten zoals het bij een redneck hond hoort.
Kippen: we hebben er nog een stuk of 8 over, waren er 30 ofzo, dus ook hier weer houden we de Texaanse fauna in leven, tenminste alles behalve kippen.
Paarden en ezels: ze eten de hele dag
Rest dierentuin: kolibries zijn terug, net als boomkikkers, elke avond herten in de tuin op een meter of 40, veel kraaien en andere gevleugelte en bugs (insekten) in alle soorten en maten.

Voor de rest "business as usual" graadje of 25, lekker windje, net alsof je aan het strand woont, maar dan zonder zee en meeuwen, ach met wat fantasie ziet een kip eruit als een meeuw en is het pondje de zee, ga nu kappen voordat ik onzin ga uit kramen, see ya, Hans





11 comments:

Anonymous said...

en de boze buurvrouw??? xt

Bibi said...

Wat een gezellige update haha.
Leuk dat jullie al kolibries hebben, ik heb mijn kolibri feeders al klaar liggen maar het is hier nog niet iets te vroeg.

MissFluffy said...

Leuke foto's .
Ja, raar he dat je plots zo'n moment hebt dat je niet meer weet wat te schrijven , ik heb dat deze dagen ook .'lol'.
Nochtans lente en dan zou het moeten kriebelen .

Groetjes ,

Kristel Holsbeek said...

Die witte poes met zwarte staart ligt daar precies heel goed;-)

Chuck and Anneke's RV travels said...

Leuke update. Onze blog staat op het ogenblik vol met familie bezoek en verjaardags feestjes.Voor ons erg leuk, maar ws minder interessant voor blog lezers.

Sisely said...

Zo ik ben weer op te hoogte, ja zo zit ik ook elke keer van wat zal ik nu bloggen.Ieder geval het bloggen dat loopt bedoel blogt niet weg.

Monique said...

Ha, ook hier weinig inspiratie om te bloggen. Goed om te lezen hoe het met jullie mensen- en beestenboel is ;-)

Jason, my friend, blijft een heerlijke dondersteen dus. Liep meteen mijn hele camper onder het zand, maar hij is wel heel lief.

Dit weekend met de meiden naar Londen en dan naar Spanje, dus mijn inspiratie komt vast weer!

Annemiek said...

Een leuke update. En een mooie foto met de paarden, echt zo'n lands plaatje.

Petra said...

Leuke update, in ieder geval heb je een levendige fantasie, ha ha!

rpendrey said...

Yes, Rep is alive, well, fairly good and relatively happy at Holland Ranch.

Anonymous said...

Rep is alive, well, fairly good and relatively happy at Holland Ranch.