Monday, February 26, 2007

Trick my trucks





Vandaag net (voorlopig) de laatste hand gelegd aan project Ford F100 truck. Nu komt er alleen nog een bord op van Hollandranch en kunnen we weer verder aan een van de andere projekten. Vandaag is het 27 graden, dus we werken wat langzamer, aanpassen aan de temperatuur. Vanochtend hebben we op de weg naar Walmart in Palestine nog even de nieuwe rails op onze Chevy truck laten zetten, dit was nog mijn verjaardagscadeau dit jaar. Rails zijn trouwens de chromen buizen op de bak waar je bijvoorbeeld touwen aan vast kan zetten. Op de Chevy komt nog een chromen hitchcover (trekhaak) en ik ga een website bouwen voor de Chevy-dealer en krijg er een chromen benzinedop voor (t.w.v. 180 Dollars).

see ya later.

3 comments:

Anonymous said...

Wat een temperaturen zeg... pff stuur wat hierheen.

Hij word wel erg stoer nu he..

gr Petra

Anonymous said...

Lekker weer hoor! En super gaaf die chromen details op je truck :) Maareh.. 180 dollar voor een website? Is dat niet wat goedkoop?

Hans Hendriks said...

@mr-Leo: hoi, ik maak websites van 150 dollar/euro tot ........... dollars. Een simpele website kost ongeveer 3/4 uur werk, en ik wil naam maken in de buurt, dus dan maar even voor iets minder. Ik heb al een website gemaakt voor een ezel hier, IA