Tuesday, February 06, 2007

Bouwzaken


Wie had kunnen verwachten dat ik tegenwoordig veel tijd rondhang in bouwmarkten, ik niet. Ik was meer het typ dat een spijker in de muur sloeg, een plank scheef op hing en met moeite een lamp kon aansluiten. Het leven veranderd, vandaag stond ik in de plaatselijke bouwmarkt een gesprek te voeren hoe we het beste onze nieuwe gebouwtje konden plaatsen. Besloten werd om het op blokken te plaatsen vanwege de afvoerpijpen, dus onze truck ging gebukt onder de grote lading stenen en blokken en als het goed is komen er donderdag mannen die de gebouwtjes van de trailer halen en op de blokken plaatsen, strategisch geplaatst door Hans, de bouwvakker, nu maar hopen dat het niet hard gaat waaien ;-)

7 comments:

Patrick said...

Tja, je hebt een mooie truck dan moet je die ook gebruiken :-) Handig wordt je heel snel in de middle of nowhere.

Anonymous said...

Moest even bijlezen hoor. Tjonge wat een verhalen, leuk trouwens om ze allemaal te lezen. Zelf vind ik die oude auto's ook zo mooi om te zien, en op de foto te ztten, verder niet hoor.
Ik hoop dat die mensen een beetjes verstand hebben van een gebouwtjes plaatsen? Is dat trouwens je nieuwe kantoor of iets anders?

Hans Hendriks said...

Hoi, de gebouwtjes worden douche/WC-ruimtes, aansluitingen en faciliteiten zitten er al gedeeltelijk in, see ya

Hans Hendriks said...

Hoi Patrick, en een dagje sjouwen scheelt een elliptical trainer ;-)

Annemiek said...

Zo wordt je nog eens handig. Ja, een truck moet gebruikt worden, anders is het ook maar voor de show.
Wat staan er daar veel echte auto auto's, dat zie je hier minder. Ik moet je toch even tegen spreken: auto's worden hier echt wel ge-recycled.

Anonymous said...

Hoi Hans,

Ik zat net even naar die truck van je te kijken. Je moet even een Rhino liner in je truckbed laten spuiten. Oersterk spul, stroef en je bak blijft onbeschadigt.

Mark
(ned in MO van het AA Forum)

Hans Hendriks said...

Hoi Mark, bedankt voor de tip, waar doe je dit goedkoop? Inmiddels al de nodige krassen ;-( maar blijft een werkpaard natuurlijk