Saturday, October 16, 2010

Zeg maar nee.... dan krijg je er 2 pfff



Ik was vanavond wat laat met de katten voeren en ze gedroegen zich wat vreemd, en toen ik even later naar buiten keek werd ik aangestaard door 2 (!!) "bandietensnuiten" die zich heerlijk tegoed zaten te doen aan het kattenvoer achter op de patio . Ze bleven rustig zitten eten, af en toe bliezen ze naar de katten of gromden wat en ze zijn GROOT. Veel groter dan Koen de Racoon die we hier ooit hadden midden op de dag. Geloof dat ik maar even moet stoppen met vissen kopen pffff
Het kunnen echt nare beesten zijn want met zijn 2-en kunnen ze een hond doodmaken als ze in het nauw gedreven worden maar toch zijn ze hoe dan ook een soort van leuk wel.


12 comments:

Petra said...

Ja, ze blijven er schattig uitzien, heel misleidend. Mijn vriendin Sylvia hier had er ooit een in haar keuken, nou dat vond ze echt minder!

MissFluffy said...

Wel,ik dacht al gehoord te hebben dat ze best agressief konden zijn .
Dat is minder leuk ,zeker naar je eigen dieren toe .
Ik zou er eerlijk gezegd ook voor passen .



Groetjes Nancy

Sisely.nl said...

Griezelig zeg zo in het donker, let maar op.Je weet maar nooit, met z'n beesten.

Anonymous said...

hi there, net terug van een week Florence; prachtig lawaaiig gekkenhuis met een hele boel 'beesten' nl lots and lots of tourists in groepen met gids. haha Tegenwoordig hebben de gidsen een microfoontje en de tourists een oortje in maar de gidsen lopen nog steeds met geheven paraplu;-)))). Anyway :wij zaten in de heuvels van Fiensole en keken uit over Florence vanaf het terras alwaar menig hagedis en salamander de zon zocht; ook natuur dus en enough for me xxT

Natasja Valentijn said...

Ze zien er grappig uit, maar ik wil ze liever ook niet in de tuin hebben. Daar ben je mooi klaar mee Bianca, twee wasberen maar liefst!

www.vandijkjes.punt.nl said...

Ze zijn wel gaaf hoor... Maar inderdaad je wilt er geen heel nest van hebben.

gr petra

Martin said...

Hahaha, leuk die twee Roconen! LOL! Wij hebben ze erg veel in Illinois gehad, toen we daar nog woonden en ik vond ze altijd super machtig. Maar een troep dat ze 's nachts konden maken... de gehele driveway lag vol met omgekeerde vuilnisbakken. :-(

Kristel Holsbeek said...

Mooie foto's, best wel leuke beestjes maar niet zoals jij het beschrijft;-(

Petra said...

Vind de maskertjes van racoons altijd zo leuk. ALs een soort van struikrovertjes ;-)

Bibi said...

oeps haha voor je het weet heb je een heel gezin. Zo op de foto vind ik ze wel schattig...

Annemiek said...

Ze zien wel schattig uit maar het zijn diefjes :)

Monique said...

We hebben ze deze weken vooral dood langs de weg zien liggen, maar ze zien er zo wel heel leuk uit.

Jammer dat het zulke boeven zijn!