Sunday, October 24, 2010

5 year aniversary

Ik heb Bianca eind december 2003 voor het eerst mijn vriendin mogen noemen. Eemn boekhouder op naaldhakken uit Ter Aar. Binnen een jaar woonden we samen in Driebruggen en in 2006 vertrokken we naar Texas. Je kan niet zeggen dat ons leven saai is. We zijn getrouwd op 25 oktober in Las Vegas, dus ik mag Bianca nu al 5 jaar mijn vrouw noemen en hoop dat nog veel jaren te mogen doen. De boekhouder is inmiddels een rancher en exporteur, de naaldhakken zijn cowboy laarzen geworden, maar ze blijft voor mij diezelfde vrouw waar ik op verliefd geworden ben en nog steeds erg veel van hou.
Onderstaand plaatje is na de huwelijksvoltrekking in the Little White Chapel in Las Vegas



15 comments:

Anonymous said...

Wat LIEF ! al zie ik op de foto eruit als een heuse heks, dat er direct na het Ja-woord een enorme donderklap te horen was en het direct noodweer was geworden +dat we een wat sinistere priester hadden is allemaal gewoon toeval ha ha

LOVE YOU 2

XXX
Bianca

Petra said...

Gefeliciteerd! Ik wist niet, dat jullie elkaar nog maar zo relatief kort kenden, voor jullie hierheen verhuisden. Duidelijk meant to be. En Bianca, je ziet er helemaal niet als een heks uit!!!

Kristel Holsbeek said...

Wow een hele dikke proficiat en zo lief!! Zo kort en al zoveel samen meegemaakt;-)
En Bianca je ziet er idd helemaal niet uit als een heks!!
Geniet er van en nog vele jaren samen!!

www.vandijkjes.punt.nl said...

Gefeliciteerd met jullie 5 jarig huwelijk!!

groetjes Petra

Anonymous said...

he hans, wow goed gedaan jongen;-) ben trots op je winkwink x jeZus

Annemiek said...

Proficiat!!!

Bibi said...

Van harte proficiat! Wat kan er veel gebeuren in zo'n korte tijd he? LOL Bianca! Volgens mij hoorde Hans alleen maar Disney vogeltjes lieflijk fluiten en vladderden er overal vrolijke vlindertjes:-)

Car said...

Zo'n liefdesverklaring gepubliceerd op het internet wil toch iedereen :)
Gefeliciteerd met jullie 5 jaar.

Chuck and Anneke's RV travels said...

Happy Anniversary !


Groetjes, Anneke ,IN

Anonymous said...

Ach, ....nou mag je vast na dit lieve berichtje een nieuwe auto erbij kopen... hahaha....

Ik heb je door !!

Groetjes Raimond en Daphne

Sisely.nl said...

Gefeliciteerd.

MissFluffy said...

Proficiat en nog vele mooie jaren toegewenst !

Natasja Valentijn said...

Een dikke proficiat en dat er nog heel veel gelukkige jaren volgen!!

Petra said...

Gefeliciteerd!!!
Vind het juist een hele leuke foto.

Monique said...

Ah, ik reageer weer lekker snel.

Maar lieve mensen, van harte! We hebben het genoegen gehad jullie te mogen leren kennen en jullie zijn mensen naar ons hart!

Hans, ik snap heel goed hoe jij verliefd kon worden op die boekhouder op naaldhakken, die sprankelende ogen en gulle lach ontgaan gaan enkele man volgens mij ;-)

Heerlijk dat jullie samen jullie droom achterna zijn gegaan en petje af voor hoe jullie dat doen!

Wie weet, geen buren, maar wel een reunietje in Spanje?

Liefs,
Monique