Friday, September 10, 2010

eindelijk een ArmAdillo



We hebben ze tot voor kort alleen nog als roadkill gezien, door ons steevast ArmEdillo genoemd.
Afgelopen week 's avonds liep er ineens - tot mijn grote verbazing en die van de katten ook- een Armadillo in de achtertuin en zojuist liep er een naast het huis ! zo schattig, een jong beestje en hij woont blijkbaar onder het storagegebouw want daar verdween hij weer onder na even rondgekeuteld te hebben in de tuin. Eens kijken op internet wat ze eten...

En vanmorgen stond er een hert in de voortuin ! een paar meter van het huis af, jammer genoeg zijn beide foto's niet super gelukt in de haast.

En het veulen..... ooohh kriebels, ze "Ranchers" zijn er vandaag niet, ik kreeg een erg enthousiaste dame aan de telefoon die vertelde dat ze morgen weer bij De Barn waren en jawel ! ze hadden alle veulens nog ! ze waren GROOT geworden zei ze en ze wil ze heeeeel graag aan ons laten zien.
Ze zullen vast wel een trailer hebben daar en bezorgen toch ? ;-) ;-)

8 comments:

Sisely.nl said...

Iek wat een beest zeg, zo iets zie je ook in NL niet.Wel een mooie foto's hoor.Bijdeze wens ik jullie een fijn weekend.

Kristel Holsbeek said...

Wat leuke beestjes;-)
En ik ben echt benieuwd naar jullie paardjes!!

Petra said...

Armadillo's zijn zo "Texas", leuk, dat jullie er een in de tuin hebben!

Car said...

Wat een droppie, een echt knuffelbeest om te willen hebben

Anonymous said...

als die paardjes toch niet zo groot worden kunnen ze dan ook op balkon bij ons???:-))))xt ( Hans gewoon doen he!)

Bibi said...

Ik wil ook een armadillo! En een pony of paard...

Petra said...

Ben benieuwd hoe het gegaan is met veulen!
Die armadillo mag je van me houden, hahaha.

Natasja Valentijn said...

Wat zijn ze grappig, die armadillo's. Toch bijzonder hè, om dit soort beesten in je tuin te hebben.