Wednesday, June 16, 2010

ze worden erg brutaal....




Mijn auto staat even in de achtertuin geparkeerd in de schaduw van de bomen, als ik er dan mee weg wil zit ik niet direct vastgeplakt aan de skai bekleding van mijn stoel en hopelijk houdt de rode lak dan ook wat langer zijn kleur hoewel er ooit wel een keer een nieuwe paintjob aan zit te komen. De katten hebben zich inmiddels verplaatst van de zijkant naar het huis naar de achtertuin want daar valt veel meer te vernielen ;-) Ik had dus het raampje open laten staan van mijn auto nadat ik er vanmorgen mee weg geweest was en zie daar.....

4 comments:

MissFluffy said...

Ze hebben smaak 'lol' .
Katten zijn best nieuwsgierig van aard .De volgende keer best even checken of er niets onder en in de wagen zit .
Groetjes Nancy

Elke said...

Jij hebt dus echte pitspoezen!

Petra said...

Hopelijk scherpen ze hun nagels niet!!!

Kristel Holsbeek said...

hihi ik zou ook voor je vertrekt de banden nakijken, daar liggen ze ook graag op;-)