Saturday, December 06, 2008

in memoriam

Afgelopen nacht is Bianca's moeder helaas overleden. Ze had kanker wat in sneltreinvaart verslechterde, waardoor Bianca ook snel naar Nederland ging. Toen Bianca vertrok was het al bekend dat het een kwestie van dagen was. Ik wil iedereen bedanken voor de mailtjes die we krijgen van alle mensen die onze verhalen lezen en met wie we echt een band voelen. Bianca gaat nu samen met haar vader en zus alles regelen en vliegt zondag 14 december weer naar huis, waarna we weer gaan proberen wat leuker nieuws te brengen van onze avonturen in Texas.

19 comments:

Anonymous said...

Gecondoleerd. Heel veel sterkte de komende dagen Bianca en jij natuurlijk ook Hans. Zo op een afstand zal ook niet prettig voelen.

Anonymous said...

Ik had jullie via een andere weg al gecondoleerd, maar wil toch nog even op 'jullie eigen plekje' laten weten dat we met jullie meeleven.

Liefs,
Monique

Kristel Holsbeek said...

Innige deelneming!!! Veel sterkte de komende dagen/weken!

Anonymous said...

Gecondoleerd en heel veel sterkte de komende tijd.
'n vaste lezer van jullie weblog

Anonymous said...

Gecondoleerd Hans en Bianca. Wij wensen jullie veel sterkte de komende tijd. Moet voor jou, Hans, heel machteloos zijn om op zo'n afstand te zijn.

Gert-Jan en Petra en de kids

Petra said...

Hans en Bianca, heel veel sterkte gewenst. Op deze momenten is die afstand net te ver, kan ik me zo voorstellen.

Carola said...

Gecondoleerd!
Ik wens jullie heel veel sterkte en kracht in de ze moeilijk tijd.

Bianca said...

Gecondoleerd met dit grote verlies. Ik wens jullie heel veel sterkte voor de komende tijd.

Groetjes,
Bianca

Annemiek said...

Heel veel sterkte met dit grote verlies. Ik ben wel blij dat je nog bij je moeder hebt kunnen zijn. Het zal een emotionele tijd voor je zijn, nogmaals heel veel sterkte, en big hugs!

Anonymous said...

Innige deelneming en veel sterkte toegewenst in deze moeilijke tijd .
Veel liefst,Nancy en Rusty

oneduts said...

Gedondoleerd met jullie verlies. Ik weet, en denk anderen met mij, dat de afstand op dit moment opeens heel erg groot is. Veel sterkte.
Yvonne

Petra said...

Wat een naar bericht. Alweer iemand, die het niet van die nare ziekte wint. Gecondoleerd en veel sterkte Bianca en jij ook, Hans. Ik weet, dat het dan toch wel erg moeilijk is om zo ver weg te zijn en ook niet samen te kunnen zijn om elkaar te steunen. Mijn gedachten zijn bij jullie.

Rep Pendrey said...

Sorry for your loss, Love Rep

Anonymous said...

Och arme Bianca wat erg gecondoleerd ermee, en sterkte de komende dagen om het te verwerken.

Anonymous said...

Nooit meer iets kunnen vragen
Nooit meer iets kunnen delen
Nooit meer...........

Bianca en Hans, je (schoon)moeder zal een leegte achterlaten, maar wij hopen dat jullie de mooie herinneringen zullen koesteren.

Wij wensen jullie heel veel sterkte.

Wiebe & Carla

Anonymous said...

Hallo Hans en Bianca,
ij willen jullie ook heel veel sterkte wensen de komende tijd. Gelukkig dat je erbij kon zijn Bianca. Ook wij hebben het in augustus mee gemaakt. Mijn vader is twee maanden na de diagnose overleden. Door snel terug te komen van vakantie hebben we nog afscheid kunnen nemen, een dag later is hij overleden.
Tanja en Albert Hagenaar

Anonymous said...

Innige deelneming en veel sterkte toegewenst! Van een trouwe lezer..Chrissie

Anonymous said...

Innige deelneming Bianca en Hans. Veel sterkte.

Eric
Antwerpen

Unknown said...

Gecondoleerd Bianca en Hans.
Veel sterkte toegewenst
Groetjes Vincent