Monday, December 15, 2008

Ik wil Bolletje



Deze week kreeg ik nog een mail van Raimond die in Januari met 2 maten op onze camping komt met de vraag of ze nog iets uit Holland mee moesten nemen. Ik antwoorde hierop dat ik dat nog wel laat weten, vlak voor zijn vertrek want meestal hebben we genoeg Hollandse lekkernijen. Vandaag kwam na 1,5 maand een zware doos uit Nederland aan, vol met pepernoten, chocolade letters en nog veel meer, Melita bedankt ! weer 3 kilo's erbij ;-) Bianca had vlak voor haar reis naar Nederland erwtensoepmix besteld bij een Hollandse winkel in Houston, TX die we vanavond hebben genuttigd. Tijdens Bianca's afwezigheid heb ik een kerstboom gezet en gelukkig heeft Jason hem nog niet gesloopt. Buiten staat nog een felverlichte kunstboom en een Texas longhorn vol lampjes, we kregen al de complimenten van de buren vanwege de decoraties. Met al onze zakken van Bolletje en de boom kan de kerst beginnen.

4 comments:

Anonymous said...

Mhh ziet er allemaal lekker uit. Gelukkig geen foto vasn de erwten soep. Die mogen ze van mij houden. Mooie boom trouwens. Wij hebben ook al zo'n joekel en en we hadden nog wel zo'n kleine uitgezocht dachten we.

gr petra

Annemiek said...

Wat een lekkernijen! Mooie boom.

Anonymous said...

MM smakkie smak, wens jullie ook fijne feestdagen toe.

MissFluffy said...

Nu hebben jullie wel een aardige voorraad .Wel leuk dat er zo aan jullie gedacht worden .
Groetjes Nancy