Saturday, March 24, 2007

Hoera, het is een veulen.......





Gisteren nacht heeft ons paard Princess haar eerste veulen gekregen en het is een meisje. Ik stond gisterenavond al klaar met de camera, maar was mijn geheugenkaart vergeten, grrrr. Princess en dochter blijven nu tot Juli staan waar ze nu staan en dan komt Princess eindelijk bij ons. We hadden graag het veulen erbij genomen, echter wordt een beetje vol straks, maar wie weet veranderen we nog van mening. Een van de ezels had ook een jonkie en zoals bekend hebben wij 2 zwangere ezels die op elk moment kunnen bevallen, het voorjaar is begonnen.

5 comments:

Annemiek said...

Wat schattig!!!!

Anonymous said...

Wat een schatje.....Jonge ezeltje zijn ook zo schattig...

Hopelijk komen die ook snel..

gr Petra

Anonymous said...

Echt een mooi veulentje ,ik zou het ook direct houden hoor.Ben benieuwd naar de ezels als zij jongen.
Iets om nooit meer te vergeten .
Groetjes MissFluffy

Anonymous said...

Dit is wel een bijzonder mooi getekend veulen. Ik zou het gewoon lekker houden;-)

Dat ezelveulentje op de foto is ook een plaatje.

Anonymous said...

Hoi Hans en Bianca,

WAT EEN SUPER MOOI VEULEN ( ik zou het ook wel weten als ik de kans had !! )
Weten jullie ondertussen ook de bloedlijnen al ??
Ben er serieus over aan het nadenken om mijn merrie dit jaar ook te laten dekken, had graag een veuelen gewild van de in de States beroemde "Gunner" ( Clonels Lone Gun ) maar dat word echt een beetje te duur, dus ben nu in de fase " geschikte pappa vinden "
Jullie veel plezier met deze mooie merrie en misschien haar mooie dochtertje, tot horens, Groetjes Laura