Saturday, March 03, 2007

Garage sale and steaks




Vandaag maar eens een Garage Sale gehouden, niet zo zeer omdat we van een hoop spullen af moeten, maar meer om mensen gelijk naar onze winkel te lokken. Dus een bord op de Highway en bij ons op de Farmroad en maar afwachten. Denk dat we toch zo'n 10 bezoekers hebben gehad en 42 Dollars omzet, maar wel mensen die ook terugkomen, dus was niet verkeerd om te doen want als er niemand is doen we gewoon een van die andere tich klussen. Om het te vieren zijn we gaan eten bij het zeer goed bekende steakrestaurant in Leona en het was zeer goed, leuke cowboysfeer en perfecte steaks. We hebben nog een toetje meegenomen voor straks en waren precies 42 Dollars kwijt, dus weer blut ;-) Ik had vandaag ook een Texasvlag bij de ingang van ons park opgehangen, wat bleek, 's middags kwam er een Jeep het terrein op, met van die koeienhorens voorop en vroeg of er iets aan de hand was? Nee, gewoon garage sale, ik had dus de vlag op de kop gehangen en dat is blijkbaar van oudsher het teken dat er problemen zijn, de man zei dat ik hem weg moest halen of omdraaien voordat de Texas Rangers komen, dus weer wat geleerd, yihaa

6 comments:

blips said...

Rood boven is in dit geval dus niet goed.

Hans Hendriks said...

No, oude gewoontes leer je toch niet snel af ;-)

Anonymous said...

Haha Gooie grap die vlag op z'n kop...Werkt dus wel.

gr Petra

Patrick said...

De volgende keer als ik door Texas rijdt en pech met de auto krijg dan moet ik gewoon de Texaanse vlag op z'n kop houden en binnen een paar minuten help mensen met het repareren van de auto? Handig...

Annemiek said...

Wat leuk dat er meteen iemand komt kijken of er iets mis is. Nou ja, als er dan ooit iets mis is, even gauw naar de weg rennen om je vlag ondersteboven te hangen :)
Leuk dat je zo weer mensen in je winkel krijgt, en ook dat stukje in het Harley tijdschrift, allemaal goede reclame.
Dus jullie wonen ook aan een FM Rd? Mijn schoonfamilie ook en het duurde erg lang eer ik door had dat de FM in hun adres Farm Road betekende :)

Dizzymisslizzy said...

Ik zie dat de vorderingen nog steeds in volle gang zijn. Toch fijn dat die Bianca zo handig is zeg! Aan zo'n vrouw heb je tenminste iets ;-). Wij hebben hier binnenkort ook een garage sale in de wijk en wij doen ook mee. Ik ben benieuwd of we die $42 kunnen overtreffen. Trouwens wel een goede besteding om er steak van te gaan eten. Ik zal het hier eens in de groep gooien.
Volgende week ga ik trouwens weer voor een weekje naar Nederland. kan ik nog iets voor je mee terug nemen?

@annemiek; FM staat voor Farm-Market, dus de weg van de boerderij naar de markt.
@patrick; Mijn ervaring hier in Texas is dat als je met pech staat, ze je toch wel helpen. Ook zonder vlag hoor!