Tuesday, March 06, 2007

Baseballcards en Ty beren



Ik heb vandaag voor onze winkel een storageruimte opgekocht voor 200 Dollars. De ruimte staat nokvol met spullen die gewoon achter gelaten zijn door een heel gezin, dus vanalles wat. Ik had al snel gezien dat er genoeg is wat we zelf konden gebruiken als inrichting voor de wasruimte en Schoolbus en de rest in een soor kerstmis, uitpakken. Vandaag 2 pickupladingen gehaald en morgen 1 lading naar de stort, want afval zit er voldoende tussen. Er zit wel een leuke verzameling Ty beren en Baseball cards tussen en er net een paar op Ebay gezet want ik heb geen flauw idee wat het waard is, wat de gek er voor geeft en Amerikanen zijn echte verzamelaars, dus ben benieuwd.

2 comments:

Anonymous said...

Baseball is hier in de omgeving een hot item. Vanwege de Baseball hall of Fame in Coopertown.

Anonymous said...

Volgens mij ga je het daar helemaal maken, er zit overal handel. Bij de mariniers zeiden we altijd "even iets ritselen" ken je die uitspraak, ach ik denk dat jij die verzonnen hebt. :)