Tuesday, March 13, 2007

Harley


Ik heb vorig jaar voor de zomer mijn Harley Davidson Heritage Classic 2004 verkocht om geld te kunnen maken voor Hollandranch. Wat in je bloed zit krijg je niet zo snel weg, dus elke Harley geluid klinkt als muziek in mijn oren. Vandaag kwam Steve langs op zijn Heritage om wat door te nemen betreffende het septicsysteem wat hij gaat aanleggen. Hij gebruikt zijn Harley ook zo veel mogelijk voor zijn werk, hetzelfde wat ik in Nederland deed, zelfs in de winter, rond het vriespunt zat ik er nog regelmatig op. Op dit moment is een nieuwe Harley onmogelijk, maar heb niets te klagen met mijn supermooie pick-up, maar als er weer een kans is stap ik weer op zo'n mooie fiets.

1 comment:

Patrick said...

Mijn favoriete Harley bike is toch de 2007 electra glide classic.

Kost toch een hoop geld.