Saturday, July 24, 2010

Happy Cats



Eigenlijk had ik verwacht dat er zo onderhand wel een paar op pad zouden gaan om de wijde wereld te gaan verkennen maar dus niet, ze zijn aardig gegroeid, drinken nog steeds bij de moeder die weliswaar aan de poezenpil is wat wellicht minder goed is voor de "kleintjes" maar dat nemen we maar op de koop toe. 7 buitenkatten is wel genoeg ;-)
Moederpoes is erg lief voor ze, regelmatig neemt ze er een tussen haar voorpoten om eens stevig de snuit te wassen en zo slapen ze dan, ondanks de hitte tegen elkaar aangeplakt. 's morgens als ik de buitendeur opendoe rennen er een stel hier de keuken in want ze weten dat daar hun eten vandaan komt, daarna lijk ik de kattenvanger van Hamelen wel als ze allemaal met de staartjes in de lucht mauwend achter me aankomen naar buiten waar ze eten krijgen. Vervolgens spelen ze in de tuin, vernielen wat planten en mollen een paar vlinders, daarna slapen ze de hele dag op en onder de tafel onder het afdak buiten en 's avonds gaan ze weer opnieuw spelen in de tuin (in plaats van muizen vangen ;-) Die kun je toch niet naar een asiel brengen waar ze zeer zeker een spuitje gaan krijgen ? Dus we hebben vandaag bij Walmart maar weer een baal kattenvoer gekocht, we doen er nu ongeveer 1.5 week mee. Eigenlijk geloof ik niet dat ze nog de "wijde wereld" in zullen gaan trekken ;-)

8 comments:

Martin said...

Ahhhh, wat LIEF !!!!!!!!!!!!!!

Astrid. said...

Nee dat zou ik ook niet kunnen, ze naar het asiel brengen.
Maar misschien iemand opzoeken die nog een paar barncats/terraskatten zoekt?

Het zijn wel dotjes hoor, maar helaas met 17 katten ben ik ook ruim voorzien ;-)

Sisely said...

Wat een schatje's,mooie foto's ook.

(ik ben weer in blogland)

Groetjes

Bibi said...

Nou dat is wel erg schattig hoor, en die raak je nooit meer kwijt denk ik :-)

Annemiek said...

Wat een schatjes!

Anonymous said...

Ha, die blijven mooi op de Holland Ranch, die gaan echt niet meer!

Petra said...

Schattig! Ik zie helemaal die opgeheven staarten achter je aan, LOL! Wij hebben Meike en Snickers ook van het asiel gered, helaas zijn een aantal van hun broers en zussen daar wel heen gebracht :(.

MissFluffy said...

Ze hebben het daar veel te goed om die wijde wereld te willen intrekken .Heel aandoenlijk wel .

Groetjes Nancy