Thursday, April 12, 2007

Project school bus





Vandaag maar eens begonnen aan de binnenkant van de bus, buiten is hij alweer mooi geel en zwart en moet ik alleen nog een via Ebay aangeschaft stopbord bevestigen. De bus is uit 1964 en is nog redelijk origineel, behalve natuurlijk dat er geen stoelen meer inzitten. Hij heeft nu een 1-persoonsbed en een slaapbank met bloemetjes ;-) Thema van de bus is het Amerikaanse footballteam Dallas Cowboys dus we kunnen weer lekker decoreren. De bus is vooral geschikt om kids te laten overnachten, papa en mama gaan lekker in de Route 66 Airstream ernaast.

3 comments:

Anonymous said...

Die bloemetjes bank zou ik in de garage sale zetten en dan ben ik toch een echt bloemetjes mens...

Ik denk dat er heel wat van de Dallas Cowboys te vinden zal zijn..

Becs said...

Wat een leuk idee dat met die schoolbus!!! Ik denk dat veel kids daar wel een nachtje in willen doorbrengen

Dizzymisslizzy said...

Hoe ga je dat straks doen met al die ramen? Heel veel Dallas Cowboys rolgordijntjes ervoor? ;-)