Saturday, April 28, 2007

De winkel





Vandaag was een topdag voor de winkel, niet qua drukte, maar wel qua verkoop. Via Graiglist had ik contact met een vrouw die metalen borden verzamelde. Ze kwam vandaag langs met man en ouders en hebben flink wat meegenomen, yihaa. De winkel is een bijzaak en onstaan vanuit mijn verzamel woede hobby. Een groot deel van de voorraad komt uit Nederland en dat kunnen de Amerikanen wel waarderen. Het was vandaag een hete dag, 27 graden maar voelde warmer aan, morgen is waarschijnlijk het zwembad op temperatuur, dus een duikje nemen.

2 comments:

Annemiek said...

Leuk dat je zo veel verkoopt. Dat is nogal een verzamelwoede van je geweest dan, als je er een winkel mee kunt vullen. Is het niet moeilijk om er afstand van te doen dan?

Hans Hendriks said...

@Annemiek: ik heb 3 Airstreams, een 1958 Ford Pickup, een 1966 Chevy School bus, een huis vol spullen, want verkoop natuurlijk niet alles, of ik zet het eerst in huis en verkoop het pas als ik weer iets nieuws leuks heb gevonden, heb dus niets te klagen.