Thursday, April 19, 2007

Chamber of Commerce


Vanmiddag om 12 uur was er een meeting van The Chamber of Commerce (Kamer van Koophandel) in het plaatselijke barbeque restaurant. Ik wou aanwezig zijn omdat ik een voorstel heb gedaan om hun website te gaan onderhouden. Aan de website was al bijna een jaar niets gedaan, simpelweg omdat de webmaster verhuisd was?! De paar aanwezigen zaten midden in een luidruchtig restaurant compleet met kinderen even de agendapunten door te nemen. Ik denk dat de vergadering totaal 15 minuten duurde en ik mag een offerte uitbrengen en vermoedt wel dat ik de opdracht krijg. Daarnaast vandaag ook een opdracht voor een westerwinkel site en drukwerk, dus we krijgen het bijna druk. Inmiddels ook een aanvraag voor opknappen van een Airstream binnen, ook iets wat we leuk vinden er bij willen gaan doen, zoveel mogelijk ijzers in het vuur.

No comments: