Wednesday, January 31, 2007

Yihaa, Bianca heeft haar Texaanse rijbewijs


Na een week zwaar studeren was het vandaag zo ver. Op voor theorie en volgende week de praktijk. Nadat ik Bianca gedropt had bij het License Bureau ging ik in de tussentijd even langs een klant. Nog geen 15 minuten later ging mijn mobiel of ik met de truck terug wou komen want het was zo rustig ze kon gelijk praktijkexamen doen, ze was dus al geslaagd voor theorie. 5 minuten na aankomst verdween met de examinator van de parkeerplaats en voor het eerst rijdend in de nieuwe, grotere truck. Nog geen 10 minuten later kwam ze met een brede grijns terug, dus binnen, chapeau. Ik ben trots op haar en zij ook wel een beetje op zich zelf.

3 comments:

Annemiek said...

Jullie zijn al helemaal ingeburgerd. Proficiat met het rijbewijs, al is het gemakkelijk.
Dat kranteartikel dat ze over jullie geschreven hebben is wel leuk.

Hans Hendriks said...

Langzaam worden we echte Texanen, maar moeten nog een hoop leren, of juist afleren

Anonymous said...

He Gefeliciteerd! Ja dat rijbewijs is hier een eitje, maar wel ideaal om te hebben. veel troopers hebben namelijk nog nooit een nederlands rijbewijs gezien.

Gr Petra