Friday, January 12, 2007

New truck


Vanmorgen eerst even de wagen nagekeken en wat bleek, totaal geen olie meer!!?? Dus nog mazzel dat de complete motor niet in de soep is gelopen. Min of meer besloten in No Time het is tijd voor een nieuwe, en dan echt een nieuwe, geen gezeur, 5 jaar garantie. Even de bank gebeld en de lening was akkoord, langs de verzekeringsmaatschappij en naar de dealer in Oakwood en nu zijn we bezitters van een Chevrolet Silverado Classic 2007, KNALROOD. yihaa. Woensdag wordt hij gepimpd met een chromen guard voor, double exhaust, sidesteps en een chromen benzine dop. Dus we kunnen voorlopig vooruit.

4 comments:

Anonymous said...

Wat is dat een mooie auto, geweldig, ik neem aan dat je er super trots op bent. Wooooot goed gedaan.!!

Patrick said...

Hans,

De truck is schitterend! Ik rij zelf ook een 2006 Chevy Silverado maar heb geen double cab dus ben een beetje jaloers :-)

Je zal veel plezier hebben van je truck en ik vind het verstandig dat je een nieuwe hebt gekocht.

Ga je er ook een Line-X bedliner ingooien?

Hans Hendriks said...

Thanks guys, ben zeker trots, jammer dat het al bijna donker was toen ik thuis kwam. Betreft de bedliner denk ik dat ik even wacht, ff financieel tot adem komen en ben benieuwd hoe hij dinsdag eruit ziet met alle accessoires, kan bijna niet wachten ;-)

Anonymous said...

Gave wagen zeg!! En ook zo snel, 's morgens beslissen en 's avonds staat ie voor de deur.... hier moet je zo 6weken wachten op een nieuwe auto.. :(