Friday, January 26, 2007

Trucks en bloemen




Vandaag was echt weer zo'n dag met veel te mooi weer om te werken, lekker zonnetje en rond de 16 graden, uit de wind brand de zon als in een Hollandse zomer. Bianca voelt haar groene vingers jeuken en op weg naar het tuincentrum om viooltjes te kopen en vijgenbomen, valt niet mee om 10 hectare aan te kleden. Op de terugweg langs Circle T, de makelaar waar ik voor werk als vormgever, even mijn neus laten zien en kreeg gelijk weer een dikke gun in mijn handen gedrukt om het gewicht te voelen. Hier rijdt praktisch iedereen met geweren en colts in de auto en ga eerdaags schieten bij de makelaar met verschillende colts en geweren. Vanmiddag even langs mijn truck gegaan die nog steeds niet op onze camping staat vanwege het slechte weer en alle wielen staan op slot, vandaag even volgespoten met kruipolie en in de komende weken kijken of we hem hier krijgen, weer een projektje, nummer ....

7 comments:

blips said...

Goh weer een hoop gepost, om de een of andere reden kreeg ik je RSS feed niet binnen dus kwm ik ook niet kijken.
Ik beklaag je wel hoor, helemaal geen sneeuw en kou, hoe moet dat nu met jullie winter.
Je hebt je aardig wat op de hals gehaald en komt volgend mij 7 dagen in een week tekort. Ach zo blijft een mens bezig.
Pas maar op met die schietijzers, sommigen hebben zichzelf ermee om zeep geholen al dan niet vrijwillig.

Petra said...

Wij hebben van de auto die jullie "gevonden" hebben de speelgoed versie uit 1957. Zo grappig om te zien. Licht blauw is hij. En oja, ik weet niet precies hoe het met jullie visa zit, maar hier in NC gelden regels dat als je op een visa in de USA verblijft, je niet in het bezit mag zijn van enig schiettuig. Natuurlijk kan dat per staat verschillen, maar wilde je het toch even vertellen ;-)

Hans Hendriks said...

In Texas heb je geen wapenvergunning en het recht om je te beschermen tegen dier en mens. Als je een geweer koopt in een winkel moet je een Texaans rijbewijs laten zien, That's all

Anonymous said...

Klinkt al als volledog lente. Hier vries je vast. Afgelopen week is het -26 C geweest s'nachts.. Hier geen viooltjes hoor.Maaar wel sneeuw.

Gr Petra

Hans Hendriks said...

-26, geef mij maar viooltjes ;-)

Anonymous said...

Gave truck!

(ja ja, ik ben wat laat, maar vooruit, ik lees wel je héle blog vanavond).

Zoiets zou Albert hier ook wel willen hebben als opknaper!

Hans Hendriks said...

Er liggen hier wel meer opknappers ;-) maar ik begin eerst maar eens met deze.