Tuesday, January 09, 2007

Dozen, veel witte dozen!!





Wat krijg je als je jarenlang spullen verzameld en inkoopt voor een winkeltje in Buffalo, Texas. Yip, dozen, veel dozen. Er gingen al veel dozen richting verhuisbedrijf in Nederland, hier werd alles vanwege veiligheidseisen alles overgepakt en het werden nog meer dozen. Vandaag kwam de container en we konden gaan uitladen, ergens zag ik doos 186 langskomen, dus laten we zeggen 200 dozen later stonden alles op het gras. Nadat de vrachtwagen weg was konden we gaan uitzoeken en verplaatsen en vrees dat we dit de komende 5 dagen nog doen. Wel leuk je eigen spul weer en een hoop handel, snel de winkel openen en de verkoop starten.

4 comments:

Anonymous said...

Wat een boel dozen! Wat voor handelswaar hebben jullie zoal laten overkomen voor het winkeltje?

Hans Hendriks said...

Hoi, we gaan een curiosawinkeltje beginnen, zie www.2dutchies.com, see ya Hans

Anonymous said...

Nou dat zijn me een partij dozen zeg, lijkt wel kerstmis.
Veel geluk met het uitpakken. Wie weet kom je wel iets tegen wat je niet meer verwacht had. m:)

Anonymous said...

Hee Hans en Bianca, ik zie dat jullie al aardig op weg zijn met uitpakken. Heb je nog hulp nodig? Het lijkt me leuk om een dagje mee te komen helpen, maar dan zou ik moeten kijken hoe ver het rijden is vanaf hier. De kinderen komen namelijk rond half 4 's middags weer uit school en dan moet ik weer thuis zijn. Misschien dus in een weekend? Lijkt me leuk om eens een kijkje te komen nemen.