Monday, August 23, 2010

GEBOUWEN en gebouwtjes





Zaterdagavond zijn we met R en D (erg gezellig dat ze er zijn en om maar niet te schrijven over wat ze allemaal mee hebben genomen uit NL vandaan, heerlijk !!) naar de opening van de nieuwe Buffalo Highschool geweest nadat we eerst heerlijk hebben gegeten bij het steakhouse, gaat nooit vervelen daar.
Op de Buffalo Highschool zitten 220 leerlingen en het is supermooi gebouwd, een grote sportzaal, aantal computer localen, bibliotheek enz enz alles ziet er piekfijn uit. Wat zou ik veel liever hier naar school gegaan zijn dan in Nederland met het beloningssysteem wat ze hier kennen, onze buurvrouw Cynthia Torno gaat na 6 jaar weer lesgeven daar en is super enthousiast erover, ze heeft haar hele bonuspuntensysteem voor leerlingen die goed hun best doen (of je dan ook goed presteert is een 2e, het gaat erom dat je het probeert) al klaar. Ik vind het geweldig hoor ! Helaas hadden we ons fototoestel niet bij ons (handig hoor pff ;-)

Morgen zouden de "mannen van TNT" komen om nog een carport te zetten wat op zich niet zo goed uit zou komen want we laden 2 containers morgen en we hebben maar 1 oprit die met een containerwagen dan ook meteen geblokkeerd is. Echter ze kwamen vanavond om 6 uur al aangereden en dus is bij ons vandaag "structure" nr ??? we raken de tel bijna kwijt gezet. Op de plek waar vroeger Don woonde staat nu een extra hoge dubbelwijde carport, als er nog eens een hagelbui komt, ooit..... dan kunnen we daar nog 2 auto's veilig wegzetten en hoog genoeg dat er ook 2 pickup trucks onder kunnen.

Natuurlijk gaat morgen na het laden als eerste .....tada je kunt het wel raden denk ik MIJN Ranchero in die nieuwe carport al kan Ranchero wel hagelstenen hebben ter grootte van een klein ei denk ik zo dik is het plaatwerk maar dan kan die in ieder geval lekker uit de zon staan, blijft mijn rode lak mooi rood ;-) ;-)


4 comments:

Bibi said...

Zo'n beloningssysteem klinkt goed, mooi gebouw ook.

Petra said...

Ik was ook liever hier naar school gegaan, vooral college! Mooi gebouw.

MissFluffy said...

Dat heb je wel met rode lak ,die wordt mettertijd matter .Zo'n carport zal best wel de lak beschermen en is ook groot maar je hebt dan ook ruimte genoeg .
De schoolgebouwen zijn er wel mooier dan hier .

Groetjes Nancy

Annemiek said...

Ik ga hier naar school :) Alleen geen high school.
Weer een gebouwtje erbij, daar kunnen heel wat auto's onder staan!