Tuesday, February 16, 2010

Het is echt waar..



En zo dadelijk gaan we weer de kranen afsluiten voor hopelijk de laatste vorstnacht, vandaag dus weer een strakblauwe lucht en toen ik de nieuwe thermometer had opgehangen vol in de zon en uit de wind stond die dus al rap op..... zie foto.
Echt ik heb hem niet in warm water gehouden oid ;-) zo warm is de zon dus al hier, beetje jammer dat er net om de hoek een straffe koude wind stond waardoor we gewoon nog steeds de winterjas aan hebben....
Maar de paarden beginnen hun wintervachten te verliezen dus met een beetje geluk is de kou bijna achter de rug.

11 comments:

www.vandijkjes.punt.nl said...

Ja jullie wel.... Niet te geloven. Hier is vandag de snow stormov er gewaait en ook niet erg koud. Rond vriespunt overdag en dat vinden wij al zo lekker aanvoelen.

Gr petra

Martin said...

De zomer staat zo weer voor de deur. :-) Vorige jaar zomer ging overigens wel heel erg snel voorbij. Hopelijk de winter ook! lol

Anonymous said...

hier is het koud blijft het koud en gaat het voor de 10e x sneeuwen en ijzelen enzo zucht.......xT

MissFluffy said...

Van het één uiterste in het andere.
Einde van de winter lijkt inderdaad bij jullie in zicht te zijn .
Groetjes nancy

Annemiek said...

Er is weer hoop :)

Bibi said...

Gister ben ik even gaan kijken of ik al wat mullein of iets dergelijks kon vinden maar hier groeit nog helemaal niets.
Maar het is een goed gevoel te weten dat het bij jullie al snel lente zal zijn.

sisely said...

Hopen dat het vlug wat warmer word, bij jullie en bij mij in NL.

Anonymous said...

Ha, optimist! Zelfs onze paarden verharen al in de koude Nederland. Wist je dat dat niet met de temperatuur te maken heeft, maar met het aantal uren dat ze per dag licht krijgen? Als je het licht 's avonds aan laat op stal, krijgen ze ook een veel minder dikke wintervacht.

Maar ik geloof je hoor: over twee weken is het bij jullie boven de 25graden!

Natasja Valentijn said...

Wow, wat heerlijk! Mooie temperatuur hoor! Ik verlang zo naar de lente/zomer! Nog even geduld hebben, geloof ik!

Petra said...

Heerlijk! Ik wil ook :(.

Anonymous said...

lekker weer,maar een raar idee lijkt me dat het s'nachts weer vriest.ik kan me zowiezo niks meer voorstellen bij vrieskou en sneeuw na 10 jaar in de caribbean,is dat boek uit......hahaha
jullie wonen wel heel erg leuk zeg,heb net voor het eerst je blog even bekeken en wat gelezen,maar daar zouden mijn man en ik ook zo kunnen wennen hoor.heerlijk he zo in de vrije natuur,en jullie huis ziet er echt knus uit!!

groetjes uit Bonaire
Karin