Thursday, January 06, 2011

een vieze gebeurtenis....

Wie niet tegen horrorverhalen kan: skip dit blogje dan maar ;-)
Afgelopen nacht hoorden we een pickuptruck door de berm vooraan de weg ploegen, het ding maakte een geluid als een Peterbilt truck dus dat valt wel op rond die tijd. Hij keerde nog een keer om en ploegde weer door de berm in het pikkedonker. Wij vroegen ons al af wat er aan de hand was maar even later verdween hij richting dirt roads dus we geloofde het verder wel. Vanmiddag moest ik even naar het dorp en daar lag dus een doodgereden jong hert aan de overkant van de weg maar wel dicht bij onze oprit en daar komen dus gieren, kraaien, zwerfhonden en Jason op af want Jason weet nu hoe hert en hertenbotten smaken en dat is blijkbaar erg lekker en bezoek van soortgenoten vind hij ook altijd erg leuk. We willen dus niet dat die grote zwarte sukkel van ons doodgereden wordt want als je even 1 seconde niet oplet steekt hij in dat soort gevallen zonder te kijken de weg over. Dus besloten we dat we het lijk maar op moesten gaan ruimen dan. Dus dikke handschoenen aan, Hans zijn pickuptruck (gna niet mijn Ranchero dus ;-) mee en het dode hert aan de poten opgepakt en in de bak van de pickup gelegd. Een goede 100 meter verderop is een fikse ditch/greppel waar toch niemand in de buurt woont dus daar stopten we om het hert te dumpen want we wilden het niet hier begraven omdat we "opgravers" hebben tegenwoordig en zin om een kuil te graven van 1x1x1 meter diep hebben we ook niet.
Dus daar liepen we met het hert om het wat verder van de weg af in de ditch te gooien, alleen had ik deze keer een achterpoot beet en behalve de stank die ervan af kwam hoorde ik ook een vies nat geluid en ik zeg tegen Hans toen we er bijna waren (eerder had ik het nog niet gezien) " getver zijn darmen hangen er helemaal uit aan de achterkant" en wat doet Hans..... die laat dat beest direct vallen ! SPLETS op de grond, ik kon nog net een grote sprong maken anders had ik mijn laarzen weg kunnen gooien zoveel spetterde er in het rond, de stank was niet te harden. Ik heb nog even geroepen " -censuur- DAT DOE JE TOCH NIET ??!! IK HAD DAT BEEST NOG VAST! " We zijn rap in de truck gestapt en naar huis gereden alwaar Hans het al opgedroogde bloed met veel zeep uit de bak heeft moeten spoelen, helemaal zelf ;-) ;-)



8 comments:

www.vandijkjes.punt.nl said...

Ik zie het helemaal voor me..hahahah

gr petra

MissFluffy said...

Wel grappig geschreven ...maar kan me best voorstellen wanneer je daar staat ,dat het andere koek is .
Groetjes Nancy

Sisely.nl said...

Griezelig verhaal zeg, jeej zie het helemaal voor me.

Annemiek said...

Bleh!!!

Anja L. said...

Jakkes, wat een bende geeft dat.
Geweldige foto trouwens bij dit stukje.
Anja L.

Bibi said...

Geeeetver LOL!
Daar zijn die muizenlijkjes uit de muizenvalletjes die Scott in de tuin gooit en die ik soms buiten onder mijn laarzen voel wegglibberen niets bij.

Petra said...

Ik zou bijna schrijven alleen in de country, maar Virginia staat nummer vijf van de staten, waar je het meeste kans hebt een hert aan te rijden, dus ik klop maar liever af! Ik zie het helemaal voor me, jullie liever dan ik, brrrr!

Monique said...

Ah jakkes ;-) Maar ik snap het wel hoor, zo werkt dat nu eenmaal.