Tuesday, February 21, 2012

Nog 1 nachtje slapen......


En dan is het zover op 22 februari 2012.....de MIJLPAAL van 50 JAAR !

alvast HAPPY BIRTHDAY HONEY !!! want morgenochtend vergeet ik natuurlijk (leeftijd is dat ;-) om een bericht op ons blog te zetten want als het goed is staat er dan weer een container klaar om te laden.



p.s. 1 de taart ziet er gelukkig in het echt een stuk lekkerder uit dan op de foto ;-) het lijkt wel mosterd dat geel, maar dat hebben ze misschien gedaan ivm waar Abraham.... ? 50 hi hi tjonge (gniffel)

p.s. 2, ik was voor het eerst hier bij de contactlenzenmister geweest een paar weken geleden, heb ik nieuwe lenzen gekregen (die van mij waren al zou oud dat hij het type niet herkende zelfs maar....... ik heb een LEESBRIL nu ook pfff (Hans had die al natuurlijk ;-)

Maar... we voelen ons beiden nog piepjong & "still going strong" !!! Love you Babe en op naar de volgende 50 jaar !

9 comments:

Chuck and Anneke's RV travels said...

Het ziet er uit als een heerlijke "German chocolate cake".
Hans , van harte gefeliciteerd met deze mijlpaal !

Bibi said...

Van harte gefeliciteerd, Hans.
De taart ziet er lekker uit!

Bente said...

Hartelijk Gefeliciteerd!

Anonymous said...

Hans, van harte gefeliciteerd met je 50e verjaardag!

Uit ervaring weet ik dat het bereiken van deze mijlpaal geen pijn doet. Zeker als je je zo jong voelt als beschreven, zal je zonder enig probleem de 51 bereiken.

Geniet van de dag (en van de taart)

Wiebe

MissFluffy said...

Ook van ons beide hartelijk gefeliciteerd met je 50ste verjaardag !

Groetjes Nancy

Sisely.nl said...

Beter te laat dan nooit, nog gefeliciteerd Hans.

Annemiek said...

Happy 50!!!!!!!

Anonymous said...

proficiat met uwe hiep hiep hoera ,

van de belgskes welke vorige zomer onverwachts zijn langs gekomen

Kristel Holsbeek said...

Van harte gefeliciteerd Hans!! Geniet ervan!!!