Friday, July 15, 2011

Update: het is HEET

Bianca zit met een enorme writers block en ik eigenlijk ook, maar even voor de fans. Het is enorm druk, zie de link Hebben we net weer geladen komen er weer 4 auto's binnen, daarnaast zucht Texas on de een hittegolf, denk dan na nog een paar weken we ontwikkelingshulp kunnen aanvragen. Bianca heeft dus een nieuw tractor en ik zie haar zelden meer, hoor wat krakende geluiden in het bos en weet dan dat ze nog in leven is. Had ik al verteld dat het heet is, tjonge 45 graden of het niets is, zo nu en dan zijn we een regenwolk deze kant opkomen maar die lijkt te verdampen voor deze hier is. Over een paar weekjes komen er weer wat Nederlandse gasten, heb ze al gezegd dat ze faktor 60 mee moeten nemen. Ojaah, het is klere heet.

7 comments:

Natasja Valentijn said...

Ik vind het hier al heet met temperaturen van 36 graden, alhoewel het de afgelopen 2 dagen wat koeler was. Laat staan hoe het bij jullie moet aanvoelen. Hoe hou je het vol? Respect! Nee, dan mag ik niet klagen! Mooie tractor trouwens! Zeg dat ook maar tegen Bianca...als je ze ergens kunt vinden, haha! Fijn weekend!

Anonymous said...

het klinkt alsof het heeeeeeeeeeeeeet is bij jullie;-P hoofd koel houden en voeten warm, zeggen ze hier..die voeten gaat wel lukken en het hoofd? take care x``t

MissFluffy said...

Ik zou nogal snakken naar water met zulke temperaturen .
Bianca heeft er duidelijk fun in .

Gr,Nancy

Sisely.nl said...

Krijg het er al warm van, jeej 45 graden is niet niks.Sterkte met de hitte.Houd jullie hoofd maar koel.

petra timmer said...

En ik dacht dat wij al ziiten te puffen onder de hitte. hier "maar" 35 graden met een uitschieter af en toe...Ik wens je veel succes met die 45 graden. pffff

gr petra

Car said...

Als het warm is en je kan je een beetje rustig houden is het niet zo erg. Maar pfff petje af voor alle lichamelijke arbeid met deze hitte.
Fijn dat jullie een nieuwe gemotoriseerde hulp in je bezit hebben, scheelt weer een beetje.

Bibi said...

poeeh 45 graden! Ik vind 35 net lekker. En dan is het ook nog eens harstikke druk! Heerlijk trouwens, ouwe autos kijken. Ik ben stiekem ook een beetje aan het shoppen voor een classic car.