Sunday, December 04, 2011

December Rain

Het is vannacht begonnen met regenen en lijkt door te gaan tot Dinsdag en niemand is er hier rouwig om, we hebben het nodig om de meren, pondjes en rivieren weer op peil te krijgen na de veel te droge zomer. Na gisteren nog lekker buiten gespeeld te hebben is het vandaag meer indoor activiteiten, Marley en Jason denken hier anders over en zijn erg vervelend, negeren werkt niet altijd. Ik (Hans) heb deze week een nieuwe computer binnen, dus kan deze lekker gaan installeren, Bianca is druk met dozen en heeft gisteren nog even met afvalhout de keuken ge-upgrade, carriere bij ikea is geen utopie, bij deze presenteren we de Bianca Collectie 2012.














5 comments:

MissFluffy said...

Ik vind je keuken wel heel goed uitzien !
Hier is ondertussen die droge periode ook allang weer overgewaaid en hebben we echt novemberweer .
Een nieuwe pc is altijd leuk ,alleen dat installeren is bij mij er net iets teveel aan 'lol'.Veel succes met je nieuwe aanwinst !


Gr,Nancy

Kristel Holsbeek said...

Ha ik ben blij voor jullie regen, zal wel deugd doen na al dat stof;-)
Veel plezier met het installeren van jullie nieuwe pc, bah;-(.
Bianca bedoel je dat eiland in het midden van je keuken? Zoja, ziet er leuk uit;-)

Natasja Valentijn said...

Fijn dat jullie regen hebben gekregen, was wel even nodig hè? Mooie keuken, erg gezellig!

Annemiek said...

Fijn dat jullie regen hadden.
Ik vindt die ladder in de keuken zo leuk. Ik ben nog op zoek naar zo'n ladder om in de badkamer een handdoekenrek van te maken.

Sisely.nl said...

Veel plezier met je nieuwe aanwinst.Keuken ziet er mooi uit zeg, en eindelijk regen voor jullie.Zo weer werk aan de winkel.