Monday, October 01, 2007

The yanks are coming

Rond 7 PM kregen we een telefoontje van Petra (bekend van het Mapple Terrace Motel in Oneonta, New York) dat ze in Tyler aangekomen was, zo'n 80 mijl van ons stulpje. Petra komt samen met haar 2 dochters hier genieten van een welverdiende vakantie. Het is lekker heet in Texas, dus ze kan nog even zon tanken voordat de winter toeslaat in haar hometown.
Nog even een kort filmpje van onze trots Cherokee vlak na een modderbad, zou je paard maar wezen.


5 comments:

Annemiek said...

Lekker toch zo'n modderbad.
Ik heb nooit op een kaart gekeken waar jullie nu precies wonen, maar nu weet ik het dan: in Tyler heb ik een schoonbroer en zijn vrouw wonen. We zijn er lang geleden een keer geweest.

Petra said...

Veel plezier met de New Yorkers! Maar dat gaat vast wel lukken!

Anonymous said...

Ik ken die modderpaarden, wat dacht je van de Hollandse klei als modderbad?

Veel plezier met Petra en de meiden. Wij rijden volgende week precies tussen haar woonplaats en die van ANY door, zag ik op de kaart ...

Groetjes uit NJ,

Monique

Anonymous said...

Leuk dat je zo ook webloggers tegen het lijf loopt, een echte Meet& Greet. Nou groetjes van Geesje vanuit NL(je bent altijd welkom op mijn Blog)Klik maar op mijn naam Geesje en je kunt er een kijkje erop nemen.Via expat blogging heb ik jullie gevonden.

Anonymous said...

Hi Hans and Hi Bianca
We zijn inmiddels al weer helemaal "gewend" in COLD Holland. Zo te zien blijft het bij jullie lekker weer en we hebben nu al heimwee! We blijven jullie blog volgen, zeker nu we er zijn geweest. Leuk jullie ontmoet te hebben en we komen zeker nog een keer langs!!
Groeten vanuit Ommoord. Ook een beetje modderig trouwens!

Wai Leng en Alex